Ile kosztuje sklep internetowy?

Ile kosztuje sklep internetowy?

W tym artykule dowiesz się, na co zwracamy uwagę tworząc ofertę na wykonanie sklepu internetowego.

Poruszymy w nim zagadnienia:

  • Brief sklepu internetowego.
  • Jakie dodatki warto wybrać?
  • Czas tworzenia sklepu.

Celem artykułu jest spojrzenie szersze na proces wyboru sklepu internetowego. Szersze, niż tylko spojrzenie na, jego funkcje, możliwości, połączenia z innymi systemami i aplikacji. To wszystko są dla niektórych ważne, a dla innych bardzo ważne elementy. Dla nas to są szczegóły. Dużo ważniejszy jest wybór firmy tworzącej sklepy internetowe.

  • Czy umiesz się z nią porozumieć?
  • Czy umiesz z nią współpracować?
  • Czy firma rozumie twoje potrzeby?
  • Czy firma rozumie twoje obawy i umie na nie odpowiedzieć?

Te elementy są według nas, dużo bardziej istotne niż funkcje sklepu internetowego. Wybierając firmę, wiążesz się z nią na długi czas. Niekiedy na lata. Każda firma ma swój sposób tworzenia i konfigurowania sklepu internetowego. Przejęcie takiego projektu przez innego usługodawcę za każdym razem wiąże się z trudnościami. Lepiej tego uniknąć. Lepiej od początku współpracować z właściwą firmą, na lata.

Ile kosztuje sklep internetowy?

Odpowiadając na tak postawione pytanie, najlepiej powiedzieć, to zależy. No właśnie, od czego zależy cena sklepu internetowego. Masz wybór. Na rynku jest bardzo dużo firm oraz freelancerów oferujących usługi tworzenia sklepów internetowych. Ofert i usługodawców jest tak dużo i są one tak różnorodne, że warto poznać kilka czynników, którymi możesz się kierować.

Jaki sklep internetowy wybrać?

Podstawowe założenie. Potrzebujesz partnera na lata. Tak samo jak ty zakładasz sklep internetowy nie na miesiąc, nie na dwa miesiące, ale na lata. Właśnie długi okres prowadzenia biznesu ecommerce ma bardzo istotny wpływ na wybór twórcę sklepu internetowego.

sklepy internetowe są cały czas narażone na ataki hackerskie.

Potrzebujesz znaleźć partnera na lata, a nie wybrać najprostszą, najtańszą ofertę. Z pewnością wiesz, że internet się zmienia. Szczególnie zmienia się w obszarze bezpieczeństwa transakcji. Nie wystarczy stworzyć, uruchomić sklep internetowy. Cały czas musisz o niego dbać. Nie jest istotne, kto to będzie robił. Istotne jest, aby twój biznes, twoje źródło dochodów mogło przynosić ci zyski w długim okresie czasu. Istotne jest, aby transakcje twoich klientów trafiały na twoje konta bankowe.

Mając sklep internetowy potrzebujesz partnera. Partnera, który będzie ciebie cały czas wpierał w zarzadzaniu nim. Dlatego już na starcie, tworząc sklep internetowy warto wybrać firmę, która się na tym zna.

Wygląd sklepu internetowego

Wiele firm oferuje szablony sklepów internetowych. Jest ich tak dużo, że z pewnością jesteś w stanie wybrać coś dla siebie. Oferta szablony sklepów internetowych zmienia się każdego roku. Wybierz szablon, który spełni twoje oczekiwania. Pozwoli w pełni zaprezentować produkty, które oferujesz. Pozwoli wyróżnić twój sklep od konkurencji. Szablon, który ułatwi sprzedaż klientom.

Wybierając szablon istotny, jest jego twórca. Firma, która zajmuje się tworzeniem szablonów sklepów internetowych. My rekomendujemy zawsze wybór szablonu płatnego. Który posiada wsparcie, który będzie zmieniany wraz ze wprowadzaniem zmian w internecie? Wydatek kilkudziesięciu dolarów nie stanowi problemu dla nikogo. Gwarantuje ci posiadanie szablony, który ma wsparcie. W przypadku pojawienia się błędów masz kogoś, kogo możesz prosić o pomoc.

 

Zostaw kontakt

Brief sklepu internetowego.

Brief sklepu internetowego przedstawia w uproszczony ustrukturalizowany sposób twoje założenia i oczekiwania. Brief składa się z obszarów, w których pogrupowane są pytania.

  • Podstawowe informacje. Informacje o firmie, branży, produktach, sposobie dokonywania zakupów, konkurencji,
  • Cel. Poza sprzedażą produktów, cele, jakie chcesz osiągnąć poprzez stworzenie sklepu internetowego.
  • Klienci. Grupa docelowa, persony, sposób dokonywania zakupów, potrzeby klientów, korzyści z posiadania produktów,
  • Kolory i grafika. Twój logotyp, kolorystyka sklepu, nastawienie, sentyment, elementy wyróżniające.
  • Produkty sklepu. Kategorie i produkty sklepu, sposób prezentacji produktów, sposób kategoryzacji, połączenia miedzy produktami.
  • Funkcje sklepu. Architektura sklepu, treści na stronie głównej, opisy produktów, połączenia z innymi aplikacjami. Moduły sklepu. Integracja z innymi aplikacjami.
  • Założenia biznesowe sklepu. Data uruchomienia sklepu, budżet. Istotne informacje biznesowe. Twórcy treści, administratorzy.

Jakie dodatki warto wybrać?

Czy potrzebujesz, aby sklep internetowy był połączony z systemem finansowo-księgowym? Systemem, w którym generujesz faktury sprzedaży, prowadzisz magazyn, oraz ustalasz politykę cenową. W większości sklepów internetowych są gotowe moduły. Za stosunkowo niewielką opłatę możesz połączyć sklep internetowy z popularnym systemem finansowo-księgowym. Inne moduły, które warto rozważyć.

  • Połączenia.
  • Wyszukiwarka.
  • Wersje językowe.
  • Rozbudowany formularz.
  • Wyszukiwarka + sugestie.
  • Wydarzenia i kalendarium.
  • Repozytorium plików dla zalogowanych.
  • Integracja z zewnętrznym oprogramowaniem.

System zarzadzania sklepem internetowym

Masz do wyboru kilka, bardzo różnych rozwiązań:

Moduł systemu ERP

sklep internetowy, jako rozwinięcie systemu finansowo księgowego. Jest on dostarczony w formie licencji lub usługi przez producenta systemu finansowo księgowego.

Zalety modułu systemu ERP

Zalety tego rozwiązania: pełna integracja z systemem finansowo-księgowym, możesz go uruchomić w jeden dzień, integracje z wieloma, różnymi kooperantami, płatnościami, firmami logistycznymi. Wszystko masz w pakiecie bezpieczeństwo, hosting, backup danych w ramach jednej, comiesięcznej opłaty.

Wady modułu systemu ERP

Wad jest kilka; masz do wyboru bardzo ograniczą liczbę szablonów, gdy zmienisz system finansowo księgowy, musisz zmienić sklep, gorzej się pozycjonuje, stałe opłaty miesięczne za firmowy hosting, nie masz wpływu na kierunek rozwoju sklepu. Dedykowany firmom, które posiadają bardzo szeroki asortyment produktów. Firmą, które widzą szeroką ofertę, jako istotna wartość dla klientów.

Platforma sklepów internetowych

Platforma sklepów internetowych, to jest usługa, taka sama jak twoja poczta lub hosting strony internetowej. Inaczej nazywa się sklep internetowy w modelu SaaS.

Zalety platformy sklepów internetowych

Główną korzyścią jest szybkość uruchomienia sklepu, oraz całkowity brak potrzeby korzystania z innych usługodawców. Backup sklepu, integracja z firmami logistycznymi, płatnościami, słowem wszystko możesz kupić od dostawcy platformy sklepu internetowego. Ty tylko klikasz, dodajesz opisy i zdjęcia. I już.

Wady platformy sklepów internetowych

Wad jest kilka: brak możliwości istotnego wyróżnienia się, trudności w pozycjonowaniu, integracje w liderami w poszczególnych kategoriach. Nie masz możliwości dokonać żadnych istotnych zmian w sklepie internetowym. Zmiany mogą być wprowadzone tylko przez dostawcę. Sporo, różnych ofert dostępnych na rynku.

System zarządzania sklepem internetowym.

Masz do wyboru kilka platform: PrestaShop, Magento, WooCommers, wymienię te, najbardziej popularne.

Zalety systemu zarządzania sklepem internetowym

Główna zaletą jest dowolność, to ty decydujesz o wszystkim, ale to znaczy, że możesz popełnić wiele błędów. W większości przypadków, potrzebujesz sprawdzonej firmy. Możesz samemu tworzyć przewagę konkurencyjną poprzez realizację własnych pomysłów. Duża grupa freelancerów oraz firm oferujących usługi w każdej wymienionej technologii. Możesz połączyć kilka sklepów internetowych i zarządzać nimi poprzez jeden panel administracyjny.

Wady systemu zarządzania sklepem internetowym

Główną wadą CMS Ecommerce jest czas wdrożenia sklepu internetowego, który musisz liczyć w miesiącach. Koszty na początek. Musisz być przygotowany na przynajmniej kilkutysięczne kwoty. Musisz wiedzieć, czego chcesz, co jest dla ciebie istotne, a co mniej.

Dedykowany sklep internetowy

Sky is the limit. Również nie masz ograniczeń na czas i pieniądze. Dedykowany sklep internetowy, to oferta dla najbardziej wymagających klientów. Bez setek tysięcy złotych i rocznego przedziału czasowego nie podchodź do tego tematu.

Zalety dedykowanych sklepów internetowych

Jeżeli przy systemie zarządzania sklepem internetowym napisałem wolność, to tutaj mogę tylko napisać wolność do kwadratu. Możesz wszystko i wszędzie, tylko, czy tego chcesz. Tylko, po co.

Wady dedykowanych sklepów internetowych

Z pewnością czas. O pieniądzach nie rozmawiam, gdyż nie uważam, że to wada. Samo przygotowanie dokumentacji sklepu internetowego zajmie ci kilka miesięcy.

Jak widzisz z tego tekstu, nie ma prostej odpowiedzi na pytanie,

ile kosztuje sklep internetowy?

Wszystko zależy, od twoich preferencji, wyborów i doświadczeń. My najczęściej tworzymy sklepy internetowe na platformach open source.