Pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Bądź pierwszy.
Niech Twój serwis pracuje 24/7/365.
Zdobądź nowe zamówienia, nowych klientów.

Pozycjonowanie stron i sklepów www

Bądź pierwszy. Niech Twój serwis pracuje 24/7/365. Zdobądź nowe zamówienia, nowych klientów, nowych partnerów biznesowych. Stwórz z serwisu www, źródło przewagi konkurencyjnej. Pozycjonowanie przynosi realne, wymierne, finansowe korzyści. Wybierz właściwe słowa kluczowe, które są często wyszukiwane. Wykorzystaj usługi pozycjonowania, aby szybciej osiągnąć zamierzone cele biznesowe.

Pozyskuj klientów

Pozyskuj nowych klientów. Cały czas. Bez względu na inne działania związane ze sprzedażą.

Wizerunek firmy

Buduj wizerunek firmy wśród klientów i potencjalnych klientów. Bądź widoczny w wynikach wyszukań.

Sprzedawaj więcej

Rozwijaj biznes. Nie Twój serwis sam generuje sprzedaż poprzez widoczności w wynikach wyszukań.

Zostaw kontakt

Pozycjonowanie strony internetowe bardzo często polega na przebudowie / refaktoryzacji kodu pod kątem dla potrzeb SEO. Dodatkowo dokonujemy instalacji narzędzi dla potrzeb diagnostyki oraz badania danych statystycznych związanych z odwiedzinami.

Wycena usług pozycjonowania zawsze realizowana jest indywidualnie i jest uzależniona od wielu czynników - popularność i historia serwisu, siła fraz oraz konkurencyjne serwisy, ilość odpowiedniej treści na stronie oraz wiele innych.

Dodatkowo możemy zająć się optymalizacją pod katem wydajności. Jeden z najczęściej realizowanych punktów optymalizacyjnych to zmniejszenie ilości pamięci rezerwowanej podczas wykonywania skryptów PHP. Element ten często występuje w sklepach internetowych z bazami powyżej 2-3 tyś produktów, gdzie użytkowany jest moduł choćby porównywarek cen.

OptymalizacjaW ramach usług optymalizacji zaoferować również:

  • Optymalizację zapytań do bazy danych.
  • Wdrożenie niezależnego mechanizmu cache.
  • Modyfikację szablonu pod kątem zmniejszenia ilości plików CSS oraz kompresji obrazów.

Usługa optymalizacji wymaga gruntownego audytu i pełnego dostępu do panelu administracyjnego oraz kodu. Należy pamiętać, że niektóre skrypty mogą być zaszyfrowane. Optymalizacja takiego kodu jest możliwa jedynie przez autora.

SEM = SEO + pozycjonowanie  

Jesteś internautą. Prowadzisz firmę. Podejmujesz działania marketingowe w internecie. Czytasz informacje o działaniach marketingowych. Często spotykasz się z frazami pozycjonowanie, działania SEM / SEO. Niekiedy możesz znaleźć te frazy używane oddzielnie, w innej sytuacji zamiennie. Poniżej opisuję każde z nich. Przestawiam w krótkich akapitach ich charakterystykę i różnice. Poznasz różnice miedzy SEO, pozycjonowaniem i SEM:

SEO

Działania tylko i wyłącznie na stronie www. Prace polegają na zmianie układu, funkcjonalności strony www, treści artykułów, stworzeniu linków wewnętrznych pomiędzy artykułami. Zbudowanie w ramach jednej strony www jednej podstrony według zasad AIDA oraz wielu podstron ją wspierających. Skuteczność działań SEO jest ograniczona. Wynika to z faktu, że sam strona bez linków ze stron zewnętrznych nie uzyska wysokiej pozycji w wynikach Google [piszę o tym w innym artykule]. Efekty działania SEO są widoczne niekiedy po bardzo długim czasie. Wszystkie działania SEO możesz wykonać sam, nic nikomu nie musisz płacić.

Pozycjonowanie

Poprawianie popularności strony www dla wyszukiwarek webowych. Pozycjonowanie strony www to działania polegające na tworzeniu treści, umieszczanie ich w internecie na innych strona www. Linkowaniu treści do pozycjonowanej strony www. Pozycjonowanie można rozbudowywać i tworzyć nowe linki do strony www ale przyrost musi być ‘naturalny’. Efekty są widoczne w zależności od liczby stworzonych i zlinkowanych tekstów, jakości tekstów, jakości stron z których prowadzą. Ważne, złe, niewłaściwe pozycjonowanie może spowodować nałożenie blokady przez Google na pozycjonowaną stronę www. Wszystkie działania w zakresie pozycjonowania możesz wykonać sam, nic nikomu nie musisz płacić. Wszystko zależy od Twojej kreatywności i pracowitości.

SEM

Działania marketingowe mające na celu pozyskanie nowych użytkowników strony www poprzez płatne reklamy. Wyniki SEM są wprost proporcjonalne od nakładów finansowych przeznaczonych na nie. Za każde kliknięcie użytkownika musisz zapłacić. Efekty uzyskujesz natychmiast. Nie istnieje żadne zagrożenie wynikające z blokady strony www w wyniku działań SEM.

Optymalna, i z naszych doświadczeń preferowana przez Google [Zauważyliśmy pozytywną korelację pomiędzy stronami, dla których wykupiliśmy usługi SEM w Google, a ich pozycją w wynikach wyszukań. Sprawdziliśmy wyniki pozycji przed i po uruchomieniu kampanii SEM. Zauważyliśmy istotne różnice.] strategia SEO to połączenie wszystkich elementów. Czyli działań SEO, pozycjonowania oraz SEM.

Zanim wybierzesz i rozpoczniesz działania z zakresu SEO, pozycjonowania, SEM, wykonaj następujące działania:

  • Audyt marketingowy,
  • Analizę potrzeb biznesowych,
  • Analizę konkurencji,
  • Określ grupy docelowe,
  • Określ cele, KPI strony www,
  • Wybierz słowa kluczowe i fraz kluczowe,