Wydarzenia

2.06.2016 Konferencja „Last Mile w E-Commerce 2016” - dlaczego warto tam być? 2016 Warszawa

2.06.2016 Konferencja „Last Mile w E-Commerce 2016” - dlaczego warto tam być? 2016 Warszawa

Liczba konferencji odbywających się w Polsce i kierowanych do branży e-commerce jest imponująca i każdego roku obfitsza. Dlaczego więc organizować kolejną? Idea konferencji o logistyce "ostatniej mili" dla przedstawicieli polskiego e-handlu wydaje się jednak dość oczywista. Przede wszystkim dlatego, że nikt do tej pory nie zadał sobie trudu, aby znaleźć miejsce, czas i ludzi, z którymi można przejrzeć aktualnie dostępne metody dostarczania klientowi jego e-zakupu.

Problemy logistyki „ostatniej mili” i wyzwania z którymi zmierzy się polska branża e-commerce w najbliższych latach, będą poruszane na konferencji zorganizowanej przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR w kilku kontekstach. O otoczeniu prawnym, wyzwaniach związanych ze strategią Jednolitego Rynku Cyfrowego w Unii Europejskiej opowiedzą przedstawiciele administracji państwowej, urzędów regulacyjnych i wyspecjalizowanych kancelarii prawnych: '''Krzysztof Dyl''' Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej i '''Anna Rak''' Country Manager Poland, Trusted Shops. Najnowsze technologie umożliwiające usprawnienie procesów logistycznych przedstawią natomiast: '''Michał Czechowski''' Członek Zarządu NoaTech; '''Paweł Fornalski''' Prezes Zarządu IAI i '''Kacper Winiarczyk''' Dyrektor ds. Operacyjnych w Uber.

last-mile-ecommerce

Dane ostatniego raportu Gemiusa „E-commerce w Polsce 2015” potwierdzają konieczność współpracy między usługami e-commerce a związaną z nimi branżą logistyczną. To, że aż 41% klientów e-sklepów wskazuje, że największym problemem są wysokie koszty dostawy, a 38% zwraca uwagę na długie oczekiwanie na dostawą zamówionego towaru świadczy o skali wyzwań. Stąd też tytułowe pytanie debaty:

Konferencja „Last Mile w E-Commerce 2016” agenda

  • Digital Single Market – szansa czy zagrożenie dla polskiego e-handlu?
  • eHandel transgraniczny - co trzeba wiedzieć żeby zacząć ?
  • Zwroty - źródło kosztów czy przewagi konkurencyjnej? Praktyka europejska.
  • Debata: czy branże e-commerce i KEP dobrze się rozumieją ?
  • Logistyka Kontraktowa
  • Ocena dostosowania branży e-commerce do wymogów ustawy o prawach konsumenta
  • Same day delivery - nowy standard ?
  • Czy "trudne" przesyłki są trudne
  • Omnichannel/click&collect/dropshipping
  • Jak organizować wysyłkę towarów, aby uniknąć błędów i zapewnić możliwość rośnięcia swojego sklepu internetowego
  • Urządzenia samoobsługowe - nieznane możliwości znanych urządzeń
  • Logistyka w aplikacji – od kurierów rowerowych do Uber Cargo
  • Płatności w ehandlu - czy jesteśmy skazani na "pobranie" ?

Czy branże e-commerce i KEP dobrze się rozumieją?, w której udział wezmą: '''Szymon Bujalski''' Prezes Zarządu empik e-commerce; '''Wojciech Arszewski''', Prezes Zarządu Forum Przewoźników Ekspresowych; '''Adrian Furgalski''', Wiceprezes Zarządu, Zespołu Doradców Gospodarczych TOR i '''Marek Różycki''' - Managing Partner, Turnaround Management Consulting.

- Oprócz kontaktu z witryną internetową, na której finalizuje się zakup, kontakt z człowiekiem/urządzeniem doręczającym paczkę jest drugim i często ostatnim doświadczeniem zakupowym e-konsumenta. Branża e-commerce przez lata intensywnie eksplorowała rozmaite idee cyfrowego marketingu. Jedną z nich, mogącą zapewnić przewagę konkurencyjną staje się User Experience, które nie może być ograniczone do witryny internetowej. Kurier czy maszyna może to doświadczenie zepsuć lub wzmocnić. Warto wiedzieć, aby dobrze wybrać. - tłumaczy '''Robert Sulich''', sprawujący merytoryczny nadzór nad programem wydarzenia.

Image

Projektujemy efektowne strony www. Tworzymy sklepy internetowe generujące zyski dla klientów. Realizujemy systemy dedykowane usprawniające pracę użytkowników.

POCZTA

SERWER

Twój adres IP:

Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”.