Meet Magento to międzynarodowy cykl konferencji, który organizowany jest przez lokalnych przedstawicieli środowiska związanego z platformą Magento. W Polsce konferencja odbywa się od 2012 roku i cieszy się niesłabnącą popularnością. Jest to największe tego rodzaju wydarzenie w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Na Meet Magento biznes spotyka się z technologią, a innowacje z dotychczasowymi case study. Jest też miejsce na rozmowy przy kawie, które przeplatają się z panelami dyskusyjnymi, sesjami Q&A, warsztatami i spotkaniami z Magento. Oczywiście w planach jest niezapomniane tradycyjne After Party.
Meet Magento to coś więcej niż konferencja. To spotkanie społeczności i środowiska biznesowego związanego z dużym E-commerce.
Konferencja Meet Magento 2019 tematy dzień 1
- Miejsce człowieka w IV rewolucji przemysłowej. Łukasz Grass - Journalist, author
- Rethinking E-Commerce. Future-Proof your Business. Brian Green - Magento / Adobe
- Unikatowe doświadczenie zakupowe z eobuwie.pl Konrad Jezierski - eobuwie.pl
- 5 MITÓW O DROPSHIPPINGU - czyli jak mądrze zwiększać sprzedaż, Armand Przygodzki - Advox Studio, Sławosz Ziarkowski - Power Body
- Optymalizacja i skalowanie z wykorzystaniem PWA Studio i Magento 2 GraphQL Rafał Kociatkiewicz - Global4net
- Optymalizacja i skalowanie z wykorzystaniem PWA Studio i Magento 2 GraphQL Rafał Kociatkiewicz - Global4net
- Redesign or die. Jak skutecznie przeprowadzić proces przeprojektowania sklepu internetowego i nie polec Nikodem Krajewski - Ideacto
- 3DS 2.0 in Magento Attila Kiss - Adyen
- Magento GraphQL & PWA Integration Volodymyr Zaiets - Magento / Adobe
- B2B eCommerce Trends : How Digital Transformation is Redefining The Future Yaroslava Upatova - Decima Digital
- Global Reference Architecture: Infrastructure & Application Piotr Siejczuk - Accenture
- Alternative Checkout Flow Yevhen Sentiabov - Magento / Adobe
- Magento 2, czy już czas na migrację? Jak się do niej przygotować i czego oczekiwać ze strony agencji wdrożeniowej? Jakub Winkler - Q-Solutions Studio
- From Freelancer to Magento Partner Agency: 10 years of working with Magento Andreas von Studnitz - integer_net
- SEO game-changers w Magento, czyli co warto zmienić w swoim sklepie, by wygrać w Google [Case Study] Michał Pieprzak - Dr Max, Filip Krasiński - Harbingers
- Omnichannel - M2 case study Go Sport & Quiosque Cezary Kożon - Fast White Cat
- Integracja Allegro z Magento 2 - projekt Open Source Tomasz Grzemski – Macopedia, Marcin Krzyżanowski - Macopedia
- Mind shift required by distributed computing Tomasz Kapłoński - Sitewards GmbH
- Cognitive biases & machine learning: the right mix for e-commerce growth Valentin Radu - Omniconvert SRL
- Native Support of Store Pickup for Multi Store Inventory Mateusz Krzeszowiak - creativestyle
- Awesome Architectures in Magento 2.3 Riccardo Tempesta - Skeeller/ MageSpecialist
Konferencja Meet Magento 2019 tematy dzień 2
- Content marketing czy content to commerce - czy content może realizować cele marketingowe i sprzedażowe jednocześnie Anna Mościcka - Agencja Whites, Agata Żychlińska-Hoppe - Agencja Whites
- Jak lepiej zbierać wymagania projektowe, by widzieć całokształt projektu i wszelkie ryzyka jeszcze przed startem, metoda warsztatów Marcin Piwowarczyk – Strix, Ewelina Wójcik - Strix
- A long way from Monolith to Service Isolated Architecture Igor Miniailo - Magento / Adobe
- Estymacja i pielęgnacja zadań w projekcie eCommerce opartym o Magento Andrzej Szylar - Global4Net, Iwona Kałuża - Global4net
- 10 tips to get the most of your dev team Antonija Tadić - Interactiv4
- 7 najczęściej popełnianych błędów przez Project Managera podczas wdrożenia Magento Krzysztof Daniel - Creativestyle Polska
- Building a headless BI solution for Magento 2 David Lambauer - run_as_root GbR
- The missing link in the Magento ecosystem Ignacio Riesco Martin - Interactiv4
- Rola quality assurance w zarządzaniu procesem wdrożeniowym Katarzyna Bilan - Fast White Cat
Muzeum Hutnictwa Cynk, Katowice