Szczegóły projektu, dedykowany sklep internetowy

Szczegóły projektu, dedykowany sklep internetowy

Dedykowany sklep internetowy. To usługa dla wymagających klientów. klientów, którzy cenią indywidualizm, chcą tworzyć przewagę konkurencyjną poprzez wdrożenie unikalnych procesów biznesowych. Realizacja projektu stworzenia dedykowanego sklepu internetowego to wiele, różnych działań. Poniżej, w kilku punktach przedstawiam najważniejsze z nich.

Cel sklepu internetowego.

Rozumiem, że rozpoczynasz przygodę z ecommerce po to aby zarabiać. Chcesz rozwinąć sprzedaż towarów w internecie. Wiesz, że uda Ci się stworzyć i utrzymać grupę zyskownych, lojalnych klientów.

Potrzebujesz określić cele sklepu internetowego. Potrzebujesz określić je dla siebie. Z pewnością chciałabyś wiedzieć, za rok, dwa lata, czy osiągnąłeś sukces. A jeżeli tak, to jaki? Tylko opisując cel jesteś w stanie określić jak blisko jesteś w stosunku do Twoich założeń. Możesz sprawdzić skuteczność działań w zakresie realizacji celu. Zapisz w pliku cel dedykowanego sklepu internetowego. Sprawdź ten dokument

Analiza potrzeb sklepu internetowego.

Czego pragną klienci sklepu internetowego? Już nie tylko niskich cen. Jest bardzo wiele przykładów na rynku, które pokazują, że klienci cenią sobie wiele innych wartości, które są dla nich istotne. Mogą to być:

  • Warunki dostawy,
  • Interface sklepu internetowego,
  • User Experience sklepu internetowego,
  • Kompleksowość oferty,
  • Doradztwo.

Te informacje są bardzo korzystne dla Ciebie, Twojego biznesu. Nie musisz tylko i wyłącznie konkurować ceną.

Tworząc nowy biznes, nie możesz być dla producentów, dostawców istotnym partnerem biznesowy. Stąd Twoje ceny nie będą na początku najniższe. Masz szansę zaistnieć na rynku koncentrując się na innych, istotnych cechach sklepu dla klientów. Możesz wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie. Masz możliwość stworzenia unikalnej oferty na rynku.

Tworząc dedykowany sklep internetowy możesz skupić się na cechach, które są najbardziej istotne dla klientów. Taka strategia może okazać się Twoją najmocniejszą stroną. Posiadając ekspercką wiedzę możesz dzielić się nią na blogu. Odpowiadać klientom, doradzać im.

Analiza potrzeb sklepu internetowego.

Analiza potrzeb sklepu internetowego to bardzo szerokie zagadnienie. Krótkie słowo SWOT lub model biznesowy sklepu internetowego nie rozwiązuje ogromu spraw i zagadnień. W innym artykule poruszam zagadnienie modelu biznesowego sklepu.

Oprócz opracowania modelu biznesowego sklepu potrzebujesz opisać

  • Wymagania biznesowe sklepu internetowego.
  • Wymagania funkcjonalne sklepu internetowego.
  • Wymagania niefunkcjonalne sklepu internetowego.
  • Przypadki użycia.

Te wszystkie dokumenty potrzebne są firmie tworzącej dedykowane sklepy internetowe. Ważne jest, abyś mógł przekazać Twoją wiedzę i oczekiwania innej firmie.

Przykładowe moduły sklepu internetowego

  • Statystyki
  • Katalog klientów
  • Obsługa płatności
  • Obsługa zamówień
  • Katalog produktów
  • Zarzadzanie reklamami
  • Integracja z magazynem
  • Integracja z systemem ERP
  • Integracja z porównywarkami cen
  • Integracja z serwisami aukcyjnymi.
  • Integracja z firmami logistycznymi
  • Zarządzanie działaniami marketingowymi.
  • Integracja z pasażami sklepów internetowych

 

Zostaw kontakt