Zasadnicze strony internetowe

Zasadnicze strony internetowe

Zasadnicze strony internetowe, definicja  

Zasadnicze strony internetowy, to strony internetowy opisujące jeden temat. Zawierają opis całego tematu, zagadnienia, w sposób wyczerpujący i pełny. Jednocześnie zostawiają przestrzeń do rozwinięcia poszczególnych obszarów ich zawartości na oddzielnych, wspierających stronach internetowych. Artykułach, do których prowadzą z nich linki. Zasadnicze strony internetowe są długie, posiadają ponad 2000 słów. Zasadnicze strony internetowe zawierają temat, słowa kluczowe, na które pozycjonujesz cały serwis www. Jeden serwis www może posiadać wiele, różnych zasadniczych stron internetowych. Zasadnicza strona internetowa wraz z uzupełniającymi stronami internetowymi tworzy klaster. Dopiero klaster pozwala uzyskać efekt, w postaci wysokiej pozycji w wynikach wyszukań Google.

Zasadnicze strony internetowe, struktura

Przykładem tematu zasadniczej strony internetowej może być tworzenie stron www, w ramach opisu możesz stworzyć uzupełniające strony internetowe zawierające tematy:

  • Projektowanie stron internetowych,
  • Typy stron internetowych,
  • Technologie stron internetowych,
  • Systemy CMS stron internetowych,
  • Proces wyboru twórcy stron internetowych,
  • Proces tworzenia stron internetowych,
  • Co wpływa na czas tworzenia strony internetowej?

Każdy z wymienionych tematów może być inspiracją do oddzielnego, specjalistycznego artykułu - uzupełniającej strony internetowej. Do którego prowadzi link z zasadniczej strony internetowej. Z drugiej strony z wspierających stron internetowych, prowadzą linki do zasadniczej strony internetowej z frazy tworzenie stron www, w omawianym przypadku. W ten sposób nasycają całą stronę internetową frazami z tytułu zasadniczej strony internetowej.

Zasadnicze strony internetowe, historia

Wyszukiwarki internetowe potrafią przedstawić lepsze wyniki wyszukań na podstawie zapytań użytkowników. Wyszukiwarki internetowe na podstawie dotychczasowych zapytań użytkowników lepiej przedstawić wyniki. Są one lepiej dostosowane o oczekiwań. Algorytmy Google są cały czas zmieniane. Jedynym ich celem jest prezentacja lepszych wyników na zapytania użytkowników. Google robi wiele, aby prezentowane wyniki wyszukań lepiej odpowiadały intencjom użytkowników.

Obecnie strona internetowa powinna być zorganizowana wokół kilku głównych tematów. Oraz wielu krótszych, specjalistycznych artykułów omawiających precyzyjnie poszczególne zagadnienia. Dotychczasowe działania blogerów oraz osób odpowiedzialnych za strony internetowe muszą ulec całkowitej reorientacji.

Nadal– obecnie 2017 rok - strony internetowe są zorganizowane, jako lista pojedynczych artykułów, pomiędzy którymi czasami występują linki.

Zmienia się sposób szukania informacji przez użytkowników. To spowodowało, że firmy i osoby tworzące treści zmieniły sposób ich tworzenia i publikowania. Użytkownicy coraz częściej używają fraz składających się z 3-4 wyrazów. Fraz, które są elementem konwersacji pomiędzy nimi, a wyszukiwarkami internetowymi. W coraz większym stopniu użytkownicy używają słów do tworzenia zapytań. Są one bardzo rozbudowane jak i precyzyjne. Takich, precyzyjnych wyników oczekują też użytkownicy.

W 2017 roku ponad 60% zapytań w Google stanowiły frazy składające się z przynajmniej czterech wyrazów. Każdego roku wartość ta rośnie. W USA w 2017 roku około 20% wszystkich zapytań do Google było wypowiedzianych słowami. Z pewnością w kolejnych latach wartość ta będzie rosła.

Mowa nie jest głównym determinantem używania długich fraz w zapytaniach. Jest nią chęć otrzymania precyzyjnego wyniku. Użytkownicy wiedzą, czego szukają. Bardziej cenią, jakość odpowiedzi niż liczbę ich możliwości. W większości wypadków zaspokajają się jednym wynikiem, który w pełni odpowie na ich pytanie, wyczerpie temat, pokaże linki do miejsc, w których mogą dowiedzieć się więcej. Czytaj linki do wspierających stron internetowych.

Zasadnicze strony internetowe, jak je stworzyć?

Podstawowym elementem zasadniczej strony internetowej jest zmiana sposobu myślenia o stronach internetowych. Zaprzestanie mówienia tylko o słowach kluczowych, frazach. Rozpoczęcie rozmowy o tematach. Tematach, których szukają twoi klienci i które charakteryzują się wysoka konwersją. Kolejnym krokiem jest poszukanie kolejnych słów kluczowych, które zostaną poruszone w artkule, a które staną się tematami wspierających stron internetowych. Artykułów specjalistycznych, do których prowadzą linki z zasadniczej strony internetowej.

Temat zasadniczej strony internetowej nie może być zbyt szeroki ani zbyt wąski. Musi być dobrze dobrany, aby cała treść zmieściła się na obszernej i długiej jednej stronie internetowej. Zasadnicza strona internetowa zawiera odpowiedź na każde zapytanie dotyczące tematu, którego dotyczy. Ale nie wyczerpuje go w pełni.

Zasadnicze strony internetowe, klaster

Aby wyczerpać temat służą uzupełniające strony internetowe. Do nich prowadzą linki z zasadniczej strony internetowej. To właśnie na tych wspierających stronach internetowych użytkownicy mogą przeczytać więcej o zagadnieniach poruszonych na zasadniczej stronie internetowej. Uzupełniające strony internetowe wraz z zasadniczą stroną internetową tworzą klaster.

Zasadnicze strony internetowe, historia

Jesteś w sytuacji, w której już dobrze zrozumiałeś, w jaki sposób prawidłowo pisać teksty, aby się dobrze pozycjonowały. Poznałeś algorytmy, które wyznaczają pozycję stron www. Możesz tylko zajmować się pozyskaniem kolejnych wysokich pozycji na kolejne słowa kluczowe. W tym momencie Google … ciach zmienił algorytm. Wiele twoich działań straciło sens, znaczenie innych zmieniło się.

Algorytmy Google zmieniają się, ponieważ zmienia się sposób szukania treści przez użytkowników. Strategie pozycjonowania stron www, które były aktualne i przynosiły pozytywne rezultaty, jeszcze kilka lat temu, obecnie muszą być zmieniane.

W chwili, gdy już uważasz, że rozumiesz jak działa algorytm Google, on się zmienia. Pozycjonując strony internetowe spotykasz się, co chwila z sytuacjami, w których aktywności i działania, które dawały pozytywne rezultaty kilka lat temu obecnie w ogóle nie działają. Techniki pozycjonowana stron internetowych muszą się ciągle zmieniać tak jak zmieniają się oczekiwania użytkowników oraz algorytmy Google.

W 2013 roku, aktualizacja algorytmu Google pod nazwą kodową koliber zapoczątkowała rozpoznawanie składni zapytań, a nie jak do tej pory określone pytania zapytań.

W 2015 roku, aktualizacja pod nazwą Rank brain algorytmu Google został wzbogacony o uczenie maszynowe. Sztuczna inteligencja rozpoczęła interpretować zapytania użytkowników i publikować wyniki na podstawie ich historycznej aktywności w sieci. Na wyniki zapytań Google użytkownika mają wpływ poprzednie zapytania, historia oraz inne szukane tematy. Zmiany te zostały wprowadzone, aby wyszukiwarka Google mogła dostarczać bardziej adekwatne wyniki zapytań.

Tak długo, jak istnieją wyszukiwarki j jak długo istnieją inne firmy konkurujące z tobą. Pomysł, na uzyskanie pozycji nr jeden w wynikach przedstawiła firma HubSpot. Jest nim zasadnicza strona internetowa.

 

Zostaw kontakt

Image

Projektujemy efektowne strony www. Tworzymy sklepy internetowe generujące zyski dla klientów. Realizujemy systemy dedykowane usprawniające pracę użytkowników.

POCZTA

SERWER

Twój adres IP:

Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”.